گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

مصاحبه با احسان خواجه امیری در مورد ازدواج و مسائل دیگر

                http://www.adana.ir/wp-content/uploads/2011/07/c130fbe5e47829171.jpg1_.jpg        

بهانه مصاحبه ما با احسان خواجه امیری می توانست خیلی چیزها باشد؛ از فراهم کردن شرایط انتشار آلبوم جدیدش تا آلبوم تازه «پدر» که همین چند روز پیش وارد بازار موسیقی شد، تا دوباره نام احسان خواجه امیری و پدرش را روی زبان ها بیندازد. بهانه ما اما برای نشستن پای صحبت های او اتفاق دیگری بود؛ احسان در نظرسنجی مجله به عنوان محبوب ترین خواننده پاپ انتخاب شد تا گفت وگوی ما یک موضوع کاملا ویژه داشته باشد. در یکی از آخرین روزهای اردیبهشت ماه در منزل احسان خواجه امیری مهمان بودیم؛ او و همسرش میزبان های مهربانی بودند و ۴ساعت تمام جواب سؤال های ما را با آرامش و حوصله دادند، سؤال هایی که از هر دری پرسیده شد؛ از آلبوم های موسیقی، ارتباط با پدر، داستان زندگی مشترک و همه اخبار ریز و درشتی که در تمام این سال ها در اطراف خواننده مورد علاقه شما وجود داشته؛ جواب تمام این سؤال ها را از زبان احسان خواجه امیری بخوانید.

.: ادامه مطلب :.

ابتکار عجیب داماد برای اینکه عروس خاطره ای جالب از ازدواجش داشته باشد! ( + عکس )

ابتکار عجیب داماد برای اینکه عروس خاطره ای جالب از ازدواجش داشته باشد! ( + عکس )

وی می‌گوید به نظر می‌رسد كه طرح وی موفقیت‌آمیز بوده چون بسیاری از مردم برای تماشای مراسم جشن زوج جوان كه با ...

داماد چینی برای صرفه‌جویی در هزینه جشن ازدواج، از یك دستگاه لودر به عنوان ماشین عروس استفاده كرد.
شانگ زونگ‌ كیانگ داماد 35 ساله چینی كه كارمند یك شركت خودروهای سنگین است، عروس خود را متقاعد كرد كه با طرح وی موافقت كند.
وی می‌گوید به نظر می‌رسد كه طرح وی موفقیت‌آمیز بوده چون بسیاری از مردم برای تماشای مراسم جشن زوج جوان كه با ماشین عروس عجیب خود توجه دیگران را جلب می‌كردند، جمع شده بودند.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
  • دعوا در پشت صحنه «قوی ترین مردان ایران»

    متین دانلود + مردان اهنین

    جدیدترین دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران امسال در حالی در کیش بدون حضور مرحوم روح الله داداشی به پایان رسید که برادر او یعنی علی داداشی به عنوان مربی و داور در کنار فرامرز خودنگاه این دوره را برگزار کردند.

    به گزارش «24»،اخبار دریافتی خبرنگار ما حاکی است که علی داداشی در طول این مسابقات دو بار با خودنگاه درگیر شده است؛ در پشت صحنه یکی از برنامه های این دوره، داداشی در اعتراض شدید به نحوه برخورد خودنگاه با ورزشکاران می گوید: «چرا با ورزشکاران بد صحبت می کنی تو همه شهرت خود را مدیون همین ورزشکاران و برنامه قوی ترین مردان ایران هستی...»

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 صفحه بعد


    gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    مصاحبه با احسان خواجه امیری در مورد ازدواج و مسائل دیگر

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود